معرفی شرکت کاسپین تامین                                                         

 

شرکت داروسازی کاسپین تأمین که پیش از این با نام شرکت گسترش و سرمایه‌گذاری دارویی ایران (IPDIC) شناخته می‌شد، در سال 1362 به صورت شرکت سهامی خاص ثبت گردید.
این شرکت وابسته به گروه سرمایه گذاری دارویی تأمین (TPICO) - یکی از بزرگترین هولدینگ‌های دارویی ایران - می‌باشد. در ابتدا اهم فعالیت‌های این شرکت شامل سرمایه‌گذاری درشرکت‌های تولیدی و بازرگانی دارویی و غذایی و کلیه طرح‌ها و صنایع جانبی آنها ‌بوده‌ است.
در سال 1376 با تصمیم مدیریت سازمان مبنی بر احداث کارخانه تولیدی داروسازی، پروژه ساخت کارخانه داروسازی در زمینی به مساحت 150 هزار مترمربع و زیربنای کلی ساختمان 40 هزار مترمربع در استان گیلان، شهرک صنعتی رشت و با ماشین آلات مدرن و پیشرفته و تجهیزات آزمایشگاهی کامل و انجام تمامی پروسه ها بر اساس اصول GMP و قوانین WHO، راه اندازی گردید.
تولیدات این شرکت در ابتدا منحصر به انواع مختلف آمپول بوده و در طی سالیان گذشته شرکت همواره در جهت افزایش تعداد محصولات و تنوع آنها کوشیده است. در سال 1380 در کنار بخش آمپول که اصلی‌ترین شکل دارویی تولیدی در کاسپین تأمین می‌باشد، اشکال نیمه جامدات ( کرم ، پماد ، ژل و شیاف ) و محلول‌های خوراکی و شربت‌ها نیز راه اندازی شد و این شرکت از حالت تک محصولی ( از حیث دارو ) خارج گردید.
داروسازی کاسپین تأمین تعداد 67 قلم محصول دارویی را به بازارهای داخل و جهانی عرضه کرده است که از این تعداد، 15 قلم توسط این کارخانه بصورت انحصاری در ایران تولید می‌شود و تاکنون بخش اعظمی از نیاز دارویی آمپول‌ها را برای سیستم بهداشت و درمان کشور فراهم کرده است.
شرکت داروسازی کاسپین تأمین پیشرفت خویش را مدیون تجهیزات نوین بکار رفته در کارخانه و همچنین پرسنل شایسته آن است که نهایت تلاش خود را بکار گرفته اند تا با عرضه داروهای با کیفیت و با قیمت مناسب نیازهای دارویی مردم را برآورده سازند.

هداف کاسپین تأمین
شرکت داروسازی کاسپین تأمین اهداف بلند مدتی را در پیش رو دارد که یکی از آنها تبدیل شدن به بزرگترین و مهمترین شرکت داروسازی ایرانی است.
این شرکت در تلاش است تا با توسعه موفقیت آمیز بازار دارویی به بهبود کیفیت زندگی مردم و بیماران کمک کند و محصولاتی بدیع و اشکال دارویی جدیدی که سهولت بیشتری را جهت بیماران فراهم می‌آورد، به بازار عرضه نماید.

تحقیقات و توسعه در کاسپین تأمین
شرکت داروسازی کاسپین تأمین در تلاش است تا ضمن آنکه محصولات موجود در بازار را از جهت کیفیت بهبود می‌بخشد، داروهای جدید و مناسبی را نیز وارد بازار دارویی نماید. کاسپین تامین به عنوان شرکتی که پایه آن تحقیقات است، تولید محصولات جدید، تولید قراردادی جهت سایر شرکتها، تولید تحت‌لیسانس، خرید دانش فنی و قراردادهای انتقال تکنولوژی را در اهداف خویش گنجانده است.
باتوجه به پیشرفت سریع در سیستم دارو و درمان در سطح جهانی، شرکت داروسازی کاسپین تأمین در حال راه اندازی خطوط سرنگ‌های از پیش پرشده و ویال‌های مایع جهت دستیابی به یکی از اهداف خود که همانا تنوع بخشیدن به اشکال دارویی شرکت کاسپین است، می‌باشد.

کنترل‌ها در کاسپین تأمین
برای دستیابی به هدف والای بهبود کیفیت زندگی مردم، پرسنل واحدهای کنترل کیفیت و تضمین کیفیت نهایت تلاششان را بکار می برند تا از بی‌ضرری دارو اطمینان یافته و سلامتی مردم هرگز به خطر نیفتد. همچنین در آزمایشگاه‌های مجهز کنترل کیفیت کاسپین تأمین ، سیستم ارزیابی و کنترل دقیقی بکار گرفته شده تا کلیه مراحل تولید به نحو احسن انجام شود.
کارخانه داروسازی کاسپین تأمین موفق به کسب گواهی های ذیل گشته است:
1. ISO 9001
2. ISO 14001
3. OHSAS 18001

صادرات در کاسپین تأمین
در کاسپین تامین هدف از صادرات ، عرضه محصولات متنوع و با کیفیتی در سطح جهانی ، در خارج از مرزهای ایران است. فعالیت‌های صادراتی کاسپین تأمین بطور قابل توجهی از گذشته تاکنون افزایش یافته و در کشورهای متعددی بازار دارویی محصولات کاسپین تأمین ایجاد گشته و یا درحال ایجاد شدن است که از این کشورها می توان به افغانستان، عراق، سریلانکا، کوبا، اوکراین، ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان، روسیه، بلاروس، فیلیپین، کنیا، اوگاندا، اتیوپی، ویتنام و مصر اشاره کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد